Загальна кількість переглядів сторінки

понеділок, 24 вересня 2012 р.

Авантюра в сторону Харкова(два роки потому)

22 вересня 2012 року було зроблено нову спробу потрапити до Харкова через Огульці.
Перша спроба докладно описана тут

Рішення їхати було ухвалено у п'ятницю 21-го.
Цього разу Коля поїхати не зміг, бо поїхав до іншої подорожі.
Всі кому були надіслані запрошення з якихось причин поїхати не змогли, і ми о 8:00 виїхали вдвох – я та Олександр.

План у нас був простий – другорядними дорогами до Харкова через Коломак та Огульці.
З Харкова додому електричкою о 17:34, а якщо не встигаємо, то о 20:35 з прибуттям до Полтави о 22:00 та о 00:00. Але приїжджати о 00:00 не було бажання, отже, потрібно було встигнути на 17:34.
Давненько я не заїжджав на цей міст, він виявився по-новому пофарбований.

Їхали в спокійному темпі, правда заважав сильний вітер, він чомусь дмухав то збоку, то прямо в обличчя.
В одному місці прямо посеред дороги було виявлено слід стародавньої цивілізації:

Сторожовий кіт на паркані.

Були іноді повороти де без мапи ніяк

Юний байкер влітає з гірки у двір. Зверніть увагу - він сидить на рамі, і ноги не дістають ні до землі ні до педалей (та ще й у маминих шльопанцях), а гальмо у нього на задній втулці, а не на кермі. Тож гальмувати він не може ніяк.

Через Війнівку виїхали на Харківську трасу та розпочався дрібний дощ, траса відмінної якості. Швидко долетіли до Чутового і дощ припинився, ми навіть намокнути не встигли.

Сашко тестує мій велосипед

Ось ми й у Харківській області

Звернули з траси вліво

І почався асфальт схожий на пральну дошку. Їхати було дуже складно, швидкість впала, і весь час віяв зустрічно-бічний вітер.
Дорогою зустрівся такий рекламний плакат: "Гроші в кредит готівкою"
І відразу робоче місце того, хто видає готівку.
Тож якщо кому треба...

Якість покриття не покращувалася, і ми насилу дісталися Огульців, проїхавши 119 км. Там у магазині прикупили дещо із продуктів, у тому числі прострочений сік, який довелося повернути. Поспілкувались з тверезою людиною, яка ніколи не бачила людину в шоломі, а ще він не знав, що крім Харкова існують і інші міста. Запитував він скільки коштує шолом, але йому люди в магазині сказали, що шолом йому не потрібен, тому що він і без шолома може дійти додому.

Час був уже 17:05 і було зрозуміло, що на 17:34 ми до Харкова вже не встигнемо, та й втома була конкретна, і бажання їхати до Харкова вже не було. Тому вирішили пошукати біля Огульців скіфські кургани, там десь ще є дві кам'яні баби. Приблизна відмітка на мапі у нас була. Дві години пошуків не дали результату, зате покаталися дуже красивою місцевістю. Грунтові стежки з відмінними швидкісними спусками та хорошими підйомами. Отримали величезне задоволення.

Сіли в електричку приблизно о 19:00, відправлення має бути о 19:25, але затримали на 40 хвилин.
Народу було мало, зате у вагоні їхав агітатор від КПУ, він відпочивав після важкого агітаційного дня

Приїхали на Південний вокзал, а тут калюжі такі, наче злива пройшла. Як було дивно це бачити після покатухи при чудовій сонячній погоді.

У мене загальний пробіг вийшов 152 км, і сильна втома.

Наступної суботи їдемо на пошуки кам'яних баб, тож як завжди - ДАЛІ БУДЕ...