Загальна кількість переглядів сторінки

пʼятницю, 7 червня 2019 р.

Schwalbe Marathon Almotion Evolution TLE 28x2.15 (оновлено 20.10.2019)


Придбав покришку Schwalbe Marathon Almotion Evolution TLE 28x2.15 для установки на заднє колесо.
Покришка призначена для безкамерного використання.
В описі на офіційному сайті вказано що вона має максимальний захист 6, по накату 5 із 6-ти, має зчеплення на асфальті 5, а на бездоріжжі 2 із 6-ти(по мокрому грунту точно буде слизько), зносостійкість 4 із 6-ти. Для тмх, хто катає багато, і по сухим дорогам, це може бути гарний варіант. Правда є і недолік - вона важка, на сайті вказана вага 880 грам, в реальності ж виявилось 955 грам.
Бокові стінки SnakeSkin дуже щільні, до цього у мене всі покришки були LiteSkin, і різниця відчувається навіть пальцями.


07.06.2019
При встановленні на обід ZTR ARCH EX 29'ER я одразу зіткнувся з проблемою - покрышка просто не хотіла надіватися на обід. Зазвичай якщо покришка туга, то один борт надівається, а з другим треба вже напрягатися, и за допомогою монтажок надівати. А тут виявилось що не надівається навіть перший борт. Це був сюрприз. Було таке відчуття, що у мене покрышка 27,5 а я її намагаюся надіти на обід 29. Хоча при отриманні посилки я всі написи перевіряв, и знав що на ній написано 28(якщо хто не в курсі, то на резині 28 і 29 розмір ободу однаковий, це 622). Перевірив ще раз, все вірно, резина 28х2,15, а надіватися не хотіла. 

 Насилу я надів один борт. Проклав його центральною канавкою , частину другого борту туди ж закинув, а більшість борту просто зависла над ободом і не хотіла надіватися. Я так захопився установкою, що навіть жодного фото не зробив. Монтажка у мене остання, две вже давно поламані, і було зрозуміло, якщо зламаю і цю, то вранці нікуди не поїду, хіба що автобусом у веломагазин за новими монтажками. Але я її переміг. Це було дуже важко.
 Весь процес встановлення покришки зайняв півгодини!
 Обидва борти лягли дуже щільно по центру обода, і було зрозуміло, що накачатися гума повинна звичайним насосом. Я добре змочив борти покришки та обода мильною водою і почав качати. Насос звичайний підлоговий. При накачуванні повітря ніде по бортах не шипіло, все йшло в покришку. Частково обидва борти покришки стали в замки ободу, але в двох місцях не хотіли замикатися, хоча тиск уже був 2,2 атм. Я вирішив далі не качати, тому що це вже було сильне навантаження на перекошений борт, я просто поклав колесо на бік, і в те місце, де борт не захлопнувся, налив мильної води і так і залишив. Хвилин через 5 борт хлопнув, теж зробив і на другому боці. Все готове, покришка встановлена. Схоже, що зняти її тепер уже буде неможливо. По стиках було добре видно, що стравлювання повітря нема ніде. За кілька годин тиск не впав.
 Я планував використовувати герметик Slime Tyre Selant, але бачу, що тиск тримається і без нього. Якщо до ранку тиск не впаде, то поїду тестувати без герметика.


















08.06.2019
Тиск не впав, на ранок у колесі було 2 атм. Це добре.
Ширина шини при 2-х атм 53 мм, але вона ще потягнеться.
Взяв із собою флакончик герметика, і поїхав на тест.



Покришка незважаючи на свою вагу, котить дуже добре.
Проїхав асфальтом 61 км. Накат сподобався. Тиск не впав!

09.06.2019
Сьогодні тест був уже серйознішим.
Вранці тиск 1,8 атм. Підкачав до 2-х і поїхав.
Пробіг 122 км по асфальту та по грунтах (по полям, лісам, корінням)
Тиск по приїзду 1,8 атм.
Без герметика!

15.06.2019
Покришка проїхала без герметика 400 км, і за добу тиск почав падати з 2 атм до 1,5.
Тому сьогодні залив 60 мл герметика.

10.07.2019
На даний момент пробіг із герметиком 1344 км. Тиск тримається на рівні 2 атм

26.08.2019
Сьогодні впіймав цвях!
Цвях прошив наскрізь покришку, і найгірше коли пробивається бічна стінка.


             

Герметик, хоч і не одразу, але своє завдання виконав. Щоправда, довелося трохи прогулятися пішки, поки прокол на центральній доріжці загерметизувався.

А ось із бічним проколом було складніше, він заклеюватися не хотів. Довелося покласти велосипед на бік, щоб герметик опустився вниз до проколу, і почекати цілу годину, якраз у цей час і пообідав)))
Прокол загерметизувався і я зміг дістатися додому, підкачуючи дорогою тричі, а це 100 км.

31.08.2019
Враховуючи що 100% герметизація проколів не відбулася, і вони виглядали мокрими, то довелося всередині поставити дві латки, тепер все в нормі, і витоку повітря немає.



20.10.2019
На даний момент пробіг шини становить 6340 км, і вона знята на зимовий період.
...
Стежте за темою, буде продовження...

Немає коментарів:

Дописати коментар